Definicja

DEFINICJA – Polityka bezpieczeństwa informacji (information security policy) jest zbiorem spójnych, precyzyjnych reguł i procedur, według których dana organizacja buduje, zarządza oraz udostępnia zasoby i systemy informacyjne i informatyczne. Określa ona, które zasoby i w jaki sposób mają być chronione.
Polityka powinna obejmować wskazanie możliwych rodzajów naruszenia bezpieczeństwa (jak np. utrata danych, nieautoryzowany dostęp), scenariusze postępowania w takich sytuacjach i działania, które pozwolą uniknąć powtórzenia się danego incydentu. Polityka bezpieczeństwa definiuje ponadto poprawne i niepoprawne korzystanie z zasobów (np. kont użytkowników, danych, oprogramowania). Systemu SoftwareStudio wykorzystują rozwiązania bezpieczeństwa oferowane w ramach rozwiązań technologicznych Microsoft, w tym autentykację Windows Server
(więcej…)

Firmy kurierskie

FIRMY KURIERSKIE – Wysyłanie paczek za pośrednictwem firm kurierskich – spedycyjnych wiąże się z dodatkową pracą polegającą na spakowaniu i oznakowaniiu przesyłki kurierskiej .

integracja firma kurierska spedytor program paczki przesyłki kurierskie listy przewozowe
(więcej…)

oprogramowanie magazynowe

Oprogramowanie magazynowe

OPROGRAMOWANIE MAGAZYNOWE – Nowoczesne technologie informatyczne pozwalają na zarządzanie magazynem za pomocą komputerowego oprogramowania magazynowego, nie tylko bezpośrednio personelowi znajdującemu się na terenie zakładu, ale poprzez internet z dowolnego miejsca na ziemi.

program magazynowy, lokalizacje w magazynie, kontrola, zarządzanie
(więcej…)